Avatar billede miagy Nybegynder
02. august 2007 - 08:47 Der er 1 kommentar

Problemer med at gemme Excel 2007 filer til 2003

Hej alle

Mit problem er, at jeg ikke kan gemme mine Excel filer (2007) til en Excel fil (2003). Jeg har snakket med Microsoft om problemet, om de siger at fejlen kan opstå når ens filer er for store og fyldte med makroer. Så snart jeg prøver at gemme filen lukker Excel blot ned og siger der er opstået en fejl. Kender i til problemet og hvordan man evt. kan løse det?
Avatar billede steffansp Nybegynder
02. august 2007 - 09:38 #1
Har ikke oplevet problemet.. Men du kunne måske bare gemme dem som excel 2007 og så download en patch så excel 2003 kan læse det?
http://office.microsoft.com/da-dk/excel/HA100775611030.aspx

Foresten ved at der er stor forskel på de macroer der er skrevet i 2003 og 2007 og at de ikke virker visa versa..