Avatar billede itprogrammoer32 Nybegynder
01. august 2007 - 23:57 Der er 7 kommentarer

Internet adgang på bærbar

Hej!

Jeg er ny med en bærbar, men vil godt på nettet både hjemme og ude... altså hvor jeg kommer frem. Hvordan gør jeg ?

På forhånd tak!
Avatar billede tiger_dk Mester
02. august 2007 - 00:05 #1
er der trådløst netkort der i ?
Avatar billede tiger_dk Mester
02. august 2007 - 00:06 #2
ellers har 3 noget der er rimelig smart http://privat.3.dk/ mht. til internet !
Avatar billede tiger_dk Mester
02. august 2007 - 00:07 #3
hel præsis er adressen her http://privat.3.dk/mobiltbredband/
Avatar billede itprogrammoer32 Nybegynder
02. august 2007 - 00:41 #4
Er det den eneste mulighed ? og hvad er det billigste og bedste ?..... kan man komme på nettet hjemmefra hvis man har en anden internetforbindelse i huset( trådløst) uden abonnement ?
Avatar billede itprogrammoer32 Nybegynder
02. august 2007 - 13:25 #5
Kan man komme på nettet hjemmefra på den bærbare (trådløst) på samme abonnement hvis man har en stationær som er på stofanet og hvordan ? ......

Nogen der kan svare på det. På forhånd mange tak.
Avatar billede tiger_dk Mester
02. august 2007 - 23:19 #6
andre der kan hjælpe her, ved ikke lige hvad jeg skal svare her, hjælp søges  !!
Avatar billede pft Nybegynder
03. august 2007 - 06:10 #7
Ja det kan du da, køb en tråløs router.