Avatar billede badboys Nybegynder
30. november 1999 - 22:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Quake2 via en proxyserver

Jeg har to computere og vil gerne spille quake2 over internettet på dem begge, men jeg har det lille problem at jeg kun har et modem! Jeg har hørt at ved at installere WINPROXY på den ene "Den hvor modemet sidder", skulle det så være muligt at spille på dem begge. Så det gjorde jeg, jeg har også installeret GAMESPY på dem begge og sat dem op til at bruge en PROXYServer. GAMESPY finder end masse IP adresser men PINGen er 9999 og der står ingen informationer om der er nogen der spiller eller hvad der spilles, og når Quake2 startes kan den ikke connecte til noget som helst!

Med andre ord:
Hvad skal jeg gøre for at spille Quake2 over internettet på to computer med et modem ?????????

PS. Svaret SKAL være rimelig detaljeret.
Avatar billede bubby Nybegynder
30. november 1999 - 23:12 #1
bare brug winroute på http://www.winoute.com
til at dele nettet med så virker det fint og der er en god beskrivelse af hvordan det skal sættes op ;oÞ
Avatar billede i11uzion Nybegynder
01. december 1999 - 10:14 #2
badboys>>> Hehehe hvis det bare er et standard 33.6 eller 56.6 modem du har, så kan det sgu godt være at det ikke kommer til at køre helt flydende... ;)