Avatar billede krunge Nybegynder
01. august 2007 - 15:36 Der er 2 kommentarer

Skrabespil i Flash

Hejsa,

Jeg søger en person som, mod betaling, kan udvikle et "skrabespil" i Flash til brug på et website der kører med ASP classic.

Skrabespillet skal som sagt udvikles i flash og kunne afvikles på både PC og Mac, i hvilken som helst browser der kan køre seneste Flash. Skrabespillet skal fungerer som en frontend, en interaktiv visning af et udfald deres bestemmes af vores egen backend i ASP classic.

Desuden skal designet nemt og hurtigt kunne skifte udseende og kun være fastlåst til ét design.

Er dette noget for dig så kontakt mig venligst på dvd(a)biograf.dk for yderligere information.
Avatar billede Mik2000 Professor
09. august 2007 - 23:17 #1
Hvad er dit budget til denne opgave?
Avatar billede krunge Nybegynder
10. august 2007 - 00:27 #2
Jeg er på sin vis bare formidleren, så send mig en mail og du vil få nærmere oplysninger.