Avatar billede msamsing Nybegynder
01. august 2007 - 09:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med dropdown menu i ie6

Hejsa!

Jeg laver hjemmeside for en kunde, men har et problem med menuen. Menuen er hentet fra cssplay.co.uk og fungerer godt i safari, firefox og ie7. Men den virker ikke i ie6 og opera. Menuen ser sådan ud: http://avissats.dk/menu

Her er originalen: http://cssplay.co.uk/menus/drop_fly.html

Håber på lidt hurtig hjælp :o)

Mvh
msamsing
Avatar billede msamsing Nybegynder
01. august 2007 - 09:35 #1
ups!!! Der skal vidst smides www foran: www.avissats.dk/menu
Avatar billede olebole Juniormester
01. august 2007 - 14:03 #2
<ole>

Den bygger på CSS2.1, som IE6 ikke understøtter. Du må prøvev at finde en anden  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede msamsing Nybegynder
01. august 2007 - 14:04 #3
Men kan man overhovedet lave en menu i css som IE6 understøtter?
Avatar billede olebole Juniormester
01. august 2007 - 14:13 #4
Ja, hvorfor skulle man ikke kunne det?
Avatar billede msamsing Nybegynder
01. august 2007 - 14:20 #5
Du har ikke nogle gode links til hvor man evt. kan finde en tilsvarende menu?

mvh
msamsing
Avatar billede msamsing Nybegynder
10. august 2007 - 08:50 #6
lukker!