Avatar billede hjemmesider Nybegynder
01. august 2007 - 01:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design til smutterlisten.info

Hej, jeg vil gerne have lavet et prof og flot design til min hjemmeside http://www.smutterlisten.info
Logoet skal vise at det er et spilbetonet site, og må gerne indeholde navnet Smutterlisten eller navnet Smutterlisten.info.

Hvis der skal klingende mønt oveni så læg et bud samt en pris så vælger jeg.

Mvh
Smutterlisten
Avatar billede ghost21 Nybegynder
14. august 2007 - 18:24 #1
Hej..

Jeg vil gerne vide lidt mere om hvor meget du gerne vil have lavet til dit site, er det hele siden som du vil have designet af en prof? - Eller er det blot et logo?

Du kan se min/vores hjemmeside: www.onlinecoachen.com - og du kan også tilføje mig til din msn hvis det er: tosa20@hotmail.com

Jeg kan ikke pt. sige hvor meget jeg skal have for at lave det, da jeg ikke ved præcis hvor meget du vil have lavet.

Håber at høre fra dig
Avatar billede e_w Nybegynder
17. august 2007 - 12:01 #2
pris kan vi snakke lidt om hvis du finder ud af jeg kan lave din type stil af design:

her er min side: www.engbjerg.net

mvh. e_w
Avatar billede mikegadgaard Nybegynder
04. oktober 2007 - 16:27 #3
Hej.
Jeg er interesseret i at lave designet.
Kontakt mig på mail eller msn.
Mail: mikegadgaard@hotmail.com
Msn: klazzed@team.babbers.dk

mvh. mikegadgaard
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 23:27 #4
Hej

Hvis du ikke allerede har taget imod nogle af de ovenståendes tilbud, vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Du kan skrive til mig på admin@u-man.dk, så kan vi aftale mere og snakke videre om dine idéer til designet.
Samtidig vil jeg sende dig en liste over mine referencer.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Avatar billede hjemmesider Nybegynder
16. marts 2008 - 17:04 #5
Så er det vist lukketid