Avatar billede beta Nybegynder
01. august 2007 - 00:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Canon G7 eller Canon S5 IS ?

Hvis valget stod mellem et Canon G7 og Canon S5 IS (som har næsten samme pris) hvad skulle afgøre valget ?

G7 er mere kompakt, men er der noget som man vil mangle i G7'ern, kontra S5'ern ?

G7
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=237109

S5 IS
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388636
Avatar billede vejmand Juniormester
01. august 2007 - 00:53 #1
Det kommer vel helt an på hvad man skal bruge den til.
Personligt synes jeg der er endog meget forskel på 6 x Optisk Zoom og 12 x Optisk Zoom
Avatar billede beta Nybegynder
01. august 2007 - 11:04 #2
Det er til allround brug, hvor kvaliteten skal være rimelig god, og med en god hastighed på kameraet. Jeg har haft et S5 IS i mine hænder, men synes at det virker lidt stort, men det lækkert at arbejde med og tager flotte billeder.
Avatar billede beta Nybegynder
18. august 2007 - 15:06 #3
Er der flere som har et bud, evt. et andet valg end disse ?
Avatar billede beta Nybegynder
03. september 2007 - 19:22 #4
Lukker...