Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2001 - 18:32 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

gratis Mysql

hejsa
er der nogen der kender et sted, hvor jeg kan få en gratis mysql database.
Det er ligemeget om det er i udlandet eller danmark.
På forhånd tak.
Avatar billede parazite Nybegynder
05. juni 2001 - 18:34 #1
www.f2s.com : mysql, php samt 20 mb reklamefri.
Avatar billede php_wannabe Nybegynder
05. juni 2001 - 18:36 #2
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2001 - 18:39 #3
prøver mig frem
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2001 - 18:41 #4
ups loggede ind på forkert bruger *S*
det var en af mine venenrs og han havde auto login på
Avatar billede bbs Nybegynder
12. juli 2001 - 17:51 #5
kig lidt på www.friserverplads.dk
der kan du!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juli 2001 - 01:09 #6
Her er nogle der alle tilbyder gratis MySQL database:
http://www.internetplads.dk/soeg.asp?MySQL=1&Plads=&Action=Send
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 20:55 #7
Hva\'?
Det er mere end svar nok på dit spørgsmål!
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2001 - 20:56 #8
jamen det er fordi det er en forkert bruger spm er oprettet med, den rigtige bruger hedder fun, så det sige rjeg til ham
Avatar billede tommyf Nybegynder
29. juli 2001 - 20:58 #9
Du må kun have én bruger, og den med at det var på en vens computer holder nok ikke.
Avatar billede fun Nybegynder
01. august 2001 - 17:18 #10
tommyf>>>>>>>>>>> det er rigtigt nok jeg opretter et spørgsmål hvorefter i kan komme og svare på et eller andet mærkeligt.
så får i point\'ene.
spørgsmålet ligger her:

http://www.eksperten.dk/spm/94202

Thomas (fun)
Avatar billede otis Nybegynder
01. august 2001 - 17:29 #11
tsk tsk
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
01. august 2001 - 17:32 #12
fun/martin_dk>> Hvem er hvem ??!!
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2001 - 10:54 #13
hallo det passer, fun(Thomas) er min IRl ven, han skulle oprette et spørgsmål hjemme hos mig, men så havde jeg slået autologin til, og derfor står jeg som afsender. Jeg hedder Martin
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2001 - 15:13 #14
NU gider jeg ikke høre dette mere, at vi snyder osv, så derfor giver jeg(martin_dk) 60 point til php_wannabe,selvom det ikke er mig der skulle have oprettet det, da det var hans side, fun(thomas) brugte. Så php_wannabe læg lige et svar hvis du vil have point.
//Martin
For fremtiden skal jeg nok huske at slå autologin fra :)
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 18:54 #15
Nå han svarer ikke så tage rjeg dem selv
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 18:54 #16
svar
Avatar billede bbs Nybegynder
27. august 2001 - 18:55 #17
Hvad fanden har du gang i?
Der er flere der laver et rigtigt svar!
Admin er med i dette spørgsmål, og er derfor pr. automatic underrettet.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 18:58 #18
ja, men min ven valgte at bruger www.freesql.org, så er det ikke meget nærlæggende at give ham point, men jeg har skrevet at hvis han vl have dem så skulle han lægge en besked hvilket han ikke har gjort ergo vil han ikke have dem, så hvorfor skal de bare ligger her så