Avatar billede janl2000 Nybegynder
30. juli 2007 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Standby virker ikke

Hej

Har lige samlet min nye computer, men når jeg beder den om at gå i standby, når den kun til billedet "forbereder standby", og så sker der ikke mere.

Jeg køre amd 64 x2, kan det evt. have noget at gøre med opsætning i bios mht s1/s3???

Hvad kan der være galt?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. juli 2007 - 16:29 #1
Der må være en enhed der ikke vil slukke. Prøv at kigge i enhedshåndteringen efter komponenter med fanen strømstyring. "tillad at denne enhed sætter computeren ud af standby"-fluebenet må ikke være gråmarkeret.
Som oftest er det musen der forhindrer standby. Alternativt kan det være et program som "vågner" når der sker ændringer i hardwaren. Hvad har du til at køre i baggrunden?
Avatar billede janl2000 Nybegynder
30. juli 2007 - 18:10 #2
Det er et mediecenter, så der køre en virusscanner fra avast, tvgg som henter programoversigt en gang om dagen, IRTrans som er en server til en remote
Avatar billede janl2000 Nybegynder
30. juli 2007 - 18:29 #3
Der var et par enhedder hvor flyebenet uder strømstyring ikke var sat, satte dem og skidtet vil nu gå i standby, smid et svar jeg takker.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. juli 2007 - 18:49 #4
Det kommer her :-)