Avatar billede janl2000 Nybegynder
29. juli 2007 - 11:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MCE og tv kanaler

Hej

Jeg kan kun finde 6 kanaler i mit mediecenter, før jeg installerede xp mce kørte jeg med alm xp og medie portal hvor jeg kom op på 15 kanaler, mit software til tv-kort er et hauppauge 1300 og kan nu i mce kun finde 8 kanaler, da den kørte med alm xp fandt den også 15 kanaler, hvad er der galt?
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2007 - 11:34 #1
har du valgt det rigtige da du køre guiden igennem tv-kanalerne? Antenne, cabel osv. for jeg prøvede selv lidt forskelligt indtil jeg valgte den som passede bedst go fik alle mine kanaler ind. (analog antenne)
Avatar billede janl2000 Nybegynder
29. juli 2007 - 11:36 #2
Valgt danmark og analog, hvad valgte du???
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2007 - 11:44 #3
valgte naturligvis danmark, også måtte jeg vælge antenne (selv om jeg har kabel) for at få alle mine kanaler ind.
Avatar billede janl2000 Nybegynder
29. juli 2007 - 11:46 #4
hmm det er også det jeg har valgt, hvorofr skal det lort være så besværligt
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2007 - 12:02 #5
spørg microblød ;)
Avatar billede janl2000 Nybegynder
29. juli 2007 - 15:17 #6
Jeg har lige været inde på nettet for at se hvordan mine tv programmer ligger på antenden, jeg kan tage 6 programmer, aller fra 1-10 (knap kanal), der er også nogen der hedder s foran f.eks. tv3+ ligger på s15 det er dem jeg ikke kan tage, hvad er det for en instilling jeg skal sætte for at få dem med??? se evt her http://www.kragsbjerg.dk/tv_normal.asp
Avatar billede janl2000 Nybegynder
29. juli 2007 - 15:29 #7
Tror jeg har fundet problemet, ser ud til at jeg skal vælge cabel, selvom det er en antenne, så får jeg alle kanalerne
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2007 - 15:48 #8
Det er fint :) ja det er det med at finde hvilken som giver en alle kanaler..

men s-kanaler er den som normalt bliver brugt til kabel tv.