Avatar billede remulus27 Nybegynder
29. juli 2007 - 01:27 Der er 1 kommentar

Udviklerhjælp i PHP søges

Hej.

Jeg driver en gratis hjemmeside som der kræver en del udvikling på..Især med de nyeste features der er planlagt.

Siden er en ungdomsportal sigtet på de yngre fra 15 til 30 år.

Jeg søger en udvikler i PHP/javascript til at hjælpe med at udvikle på siden, da jeg efter flere købstilbud har planlagt at gå globalt.

Jeg er studerende og tjener intet på hjemmesiden men jeg er alene om den og det er for stort et arbejde med de visioner der er lagt for dagen, så det er kun af LYST til at være med fra start, der skal være din drivkraft.

Kommer siden op og bliver en større succes så er det klart vi finder ud af noget sammen.

Jeg håber at høre fra nogle interessede!

:)

Hilsen
Remulus
Avatar billede swiatecki Novice
29. juli 2007 - 01:38 #1
Hej, kan du komme med nogle flere detaljer om siden ? og evt hvilke visioner du har :)

Du kan kontakte mig på {mitbrugernavn}@gmail.com

mvh

Swiatecki