Avatar billede nietzsche Nybegynder
28. juli 2007 - 22:20 Der er 3 kommentarer

Ny Public Folder sættes til default?

Den gamle Public Folder er gået i FUCK, og jeg har derfor oprettet en ny, hvordan sættes denne til default så alle brugerne fra outlook kan forbinde til denne?
Avatar billede nietzsche Nybegynder
28. juli 2007 - 22:51 #1
Vi har nu fundet stedet hvor man ændre dette, dette gøres under Exchange System Manager "Mailbox Store"->Properties->Generel->Default Public Store. Nu er der dog dukket et andet problem op, jeg kan ikke ændre stien, følgende besked fremkommer:
The operation failed because, you don't have read permission on the adminstrativ group containing the public folder tree. ID nr. c1034a9d.
Hvordan får jeg read permission? og hvad er det for en "administrativ group" der refereres til?
Avatar billede strych9 Praktikant
29. juli 2007 - 00:13 #2
hmm hvis den er gået i "fuck", hvorfor så ikke lave en restore fra backup?
Avatar billede strych9 Praktikant
29. juli 2007 - 00:14 #3
(For at sætte view af administrative groups til i system manager skal du højreklikke exchange organisationsnavnet øverst og vælge properties).