Avatar billede foxskywalker Nybegynder
28. juli 2007 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte webhotel før tiden udløber

Hejsa Allesammen

Jeg er ved at få grå hår i hovedet af Surftown som modarbejder mig når jeg prøver at installere Joomla, så jeg vil gerne skifte Webhoteludbyder, problemet er at jeg har til December tilbage hos Surftown. Hvis jeg så opretter et webhotel hos Cliche, og siger at jeg vil flytte min hjemmeside dertil, hvad sker der så, bliver den automatisk smidt over til dem eller skal jeg kontakte Surftown for at få dem til at gøre noget?
Avatar billede frewald Nybegynder
28. juli 2007 - 11:17 #1
Hvis det er et DK domæne, fungerer det uden at du skal involvere din gamle udbyder; Du bestiller et nyt web-hotel, og denne nye udbyder beder om et redelegering hos DK-hostmaster, som du så skal bekræfte via login hos DK-hostmaster. Du kan være oppe og køre i løbet af 24 timer :)
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
28. juli 2007 - 11:29 #2
Jeg siger mange tak
Dejligt at vide, smid et svar så får du lige nogle point
Avatar billede frewald Nybegynder
28. juli 2007 - 11:35 #3
Jamen det var da så lidt... Ud fra dit svar vil jeg regne med at det drejer sig om et .dk-domæne ;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. juli 2007 - 11:49 #4
Husk at opsige dit webhotel hos surftown i god nok tid. Det bliver ikke opsagt bare fordi du flytter domænet. Så skulle du gerne kunne undgå at betale for et år mere, rykkergebyr, og hvad der nu måtte komme af bøvl.
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
28. juli 2007 - 16:16 #5
Ja det er et DK domæne
Bare rolig det skal jeg nok, gør det nu :)