Avatar billede nietzsche Nybegynder
27. juli 2007 - 08:28 Der er 3 kommentarer

Set Everyones rettigheder på Offentlige Mapper

Jeg sad og roded med vores exchange server, og fik sat Everyones rettigheder til Deny, hvilket nu har forsaget at vi ikke har tilgang til vores offentlige mapper. Når jeg så prøver at komme ind i egenskaber, på mappen hvor jeg ændrede rettighederne, får jeg af vide at det har jeg ikek rettigheder til.

Har prøvet at definere rettighederne på Everyone ved hjælp af DSACLS, men jeg kan ikke få syntaxen rigtig.

Er der nogen der kender den korrekte syntax, hvis der skal ændres rettigheder på Everyone, i DSACLS?
Eller har i andre forslag til hvad man kan gøre?
Avatar billede venturer Nybegynder
27. juli 2007 - 08:30 #1
Er det via Outlook eller System Manager at du forsøger at ændre rettighederne tilbage?
Avatar billede nietzsche Nybegynder
27. juli 2007 - 08:31 #2
Via System Manager.
Avatar billede nietzsche Nybegynder
27. juli 2007 - 08:33 #3
Har også prøvet vi programmet DSACLS (DOS prog.), som ligger Windows Support Tools, og det er her jeg ikke kan syntaxen.