Avatar billede funnyman Nybegynder
26. juli 2007 - 20:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved modtagelse af post i outlook, office 2000

Jeg har et problem mht. mit Microsoft Office 2000, hvor Outlook er begyndt at drille.

Der står helt nøjagtigt når jeg prøver at slette en mail:
"Der er fundet fejl i filen C:/documents and settings/xxx/lokale indstillinger/application data/microsoft/outlook/outlook.pst.
Luk alle programmer, der bruger postfunktioner, og brug reparationsværktøj til indbakke."

Når jeg prøver at hente post på "send/modtag"-knappen, står der det samme, og denne fejl vises også:
"xxx meddelelser kunne ikke hentes på serveren. Det sker som regel, når forbindelsen til serveren går tabt pga. server- eller netværksproblemer."

Hvor finder jeg reparationsværktøj til min indbakke?

Jeg har prøvet at reparere mit office, ved at installere det oveni. Jeg vil meget gerne beholde de mails jeg har gemt og samtidigt beholde mine indstillinger, så kan dette afhjælpes uden en komplet afinstallation af outlook og en efterfølgende installering igen?

Da dette er meget vigtigt for mig, gives der 200 point til hvert seriøse bud :-)

På forhånd tak :-D
Avatar billede ebe Praktikant
26. juli 2007 - 21:05 #1
Avatar billede ebe Praktikant
26. juli 2007 - 21:05 #2
ellers findes der flere købeprogrammer på nettet, som kan reparere en .pst fil.
Avatar billede funnyman Nybegynder
28. juli 2007 - 06:35 #3
Udmærket, tak. Nu skal jeg lige se om jeg kan finde ud af at give dig de 200 point - har helt glemt hvordan dette virker :-|
Avatar billede funnyman Nybegynder
28. juli 2007 - 06:36 #4
Nåeh, det var fordi det skulle være et svar og ikke en kommentar :-|
Avatar billede ebe Praktikant
28. juli 2007 - 09:05 #5
når ikke jeg har lagt noget svar, bliver det svært at give mig points :) Men jeg skal køre på ferie nu, så det går nok. Det vigtigste er, at det nu virker!