Avatar billede nynubii Nybegynder
26. juli 2007 - 14:03 Der er 8 kommentarer

150$ for en bærbar med præ installeret linux klar til at køre.

Pris på bærbar dumpet drastisk
Bærbar Computer
Det svenske firma Medison har sendt en bærbar computer på markedet til 840 danske kroner.
http://www.medisoncelebrity.com/

Waw kan det være rigtigt :o) ?
Avatar billede thegenuine Praktikant
26. juli 2007 - 14:11 #1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. juli 2007 - 14:31 #2
Betaler man med kreditkort, som vist er det eneste man kan, er man jo sikret, hvis den ikke leveres. Man går bare i banken og får pengene tilbage.

Men man får jo nok også noget i retning af det man betaler for, når man sammenligner med de bærbare, der koster lidt mere. Det kan så være godt nok for nogle.
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. juli 2007 - 14:59 #3
Har selv kigget på den, utroligt billig com der er fin til surf + txt + mail, men der er desværre ingen der ved om den er god nok endnu. Firmaet og manden bag skulle være helt ok, sååå hvem ved.. Hvis den er god nok så skal jeg have 5
Avatar billede nynubii Nybegynder
26. juli 2007 - 15:31 #4
Jeg efterlyser om der er nogen som har købt en ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. juli 2007 - 15:52 #5
Det er der ikke og der er et par måneders leveringstid på dem, så der er ingen der har købt en, hverken i DK eller andre lande..

http://newz.dk/forum/item/71775/ kig her, der er folk der har snakket med folk i den by som fimaet ligger i, der er links til det firma der skal yde support på comz og meget mere
Avatar billede thegenuine Praktikant
26. juli 2007 - 16:02 #6
Quote: "Jeg efterlyser om der er nogen som har købt en ?"

Det er nu svært at se ud fra dit spørgsmål! :o/
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. juli 2007 - 23:16 #7
http://www.computerworld.dk/art/40532?a=rss&i=0 her udtaler direktøren for Medison sig

http://www.computerworld.dk/art/40534 hele pressemeddelelsen (svensk)
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. december 2007 - 13:23 #8
Hallo, hvad med noget respons??