Avatar billede mulemule Nybegynder
26. juli 2007 - 11:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne terminal og lave debug mode til safari.

Hej jeg har en safari 2.0.4 , 419.3 på en på en OS X 10.4.10 ,

Jeg vil gerne have debug mode i safari, kan jeg gore det med $ defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1 ? .

Og det store egentlige spørsmål hvordan åbner jeg en terminal i Mac saa at jeg kan skrive kommandoen, jeg er ikke den store mac ekspert nemlig,
Avatar billede egonspock Seniormester
26. juli 2007 - 15:03 #1
Du skal for det første ikke have $ med, men ellers finder du terminalen i Programmer->hjælpeprogrammer.
Ellers er det måske nemmere at bruge Onyx, som er et godt freeware oprydningsprogram, der også kan et par andre småting:
http://www.titanium.free.fr/pgs2/english/onyx_tiger.html
Her finder du det under "parametre" ->"Safari" hvor man slår "Slå Fejlsøgningsmenuen til" til.
Avatar billede mulemule Nybegynder
26. juli 2007 - 17:49 #2
Tak, jeg skal bruge terminalen, fordi det er en jeg låner lidt, så jeg vil ikke installere noget nyt.