Avatar billede sweetiepiewilbur Nybegynder
26. juli 2007 - 03:04 Der er 1 kommentar

Mit lanforbindelse virker ikke? jeg får en "dnserror"

Hej

Jeg har fået det problem at når jeg skal på nettet med kabel kommer denne fejlmeddelelse i den nederste "bjælke":

res://ieframe.dll/dnserror.diagoff..

Samtidig siger den at "Et netværkskabel ikke er tilsluttet" til trods for det er og modemet ser ud til at virke fint?

Jeg har fornyligt installeret og brugt Spydoctor - kan det have ødelagt noget?
Avatar billede eurotic Nybegynder
11. september 2007 - 15:21 #1
Bruger du IE7?