Avatar billede javatosse Nybegynder
25. juli 2007 - 18:22 Der er 3 kommentarer

nyhedsbrev script

Hej

jeg står overfor at skulle skifte sprog på mit site fra php til Asp.Net.
Derfor har jeg også brug for et nyt script til afsendelse af nyhedsmail. Pt. benytter jeg mig af WebInsta Mailing List http://www.webinsta.com/mailing.php som jeg er meget tilfreds med. Jeg søger derfor et lignende script med lignende funktionalitet, som istedet er skrevet i VB.Net eller C#.Net

Er der nogen der kender til et rigtig godt script.
Jeg har kigget på google uden held.
Det er vigtigt at det er gratis.

Med venlig hilsen
Jesper R.
Avatar billede everclear Praktikant
05. august 2007 - 15:12 #1
Hvis du har din egen server stående kan du lave en applikation, der kan håndtere udsendelsen af nyhedsmails. Det kræver ikke ret meget arbejde at lave.

Hjælper selvfølgelig ikke, hvis dit site bliver hosted ude i byen:-)
Avatar billede madsing Nybegynder
03. september 2007 - 13:49 #2
Hvorfor virker det ikke hvis man har et webhotel?
Avatar billede everclear Praktikant
03. september 2007 - 14:09 #3
Fordi du nok ikke få lov til at installere en applikation på en server ude i byen:-)

Du kan også gøre det ved at lave en class, der kan afsende en mail og så gøre det via en webside, men succesen af dette afhænger af hvor mange mails, der er tale om. Er der tale om 50, så kan det sagtens laves sådan, men er der tale om 1000, så tager det nok noget tid at vente på at siden bliver processed:-)