Avatar billede trancer Nybegynder
05. juni 2001 - 15:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

brænding af cder

Er der nogen herinde der ved noget om det ikke burde være muligt at brænde med 8 gange hastighed på en 233 mhz computer med 32 mb ram og en splinterny harddisk på 30 gb og en ny hp-brænder?

Jeg bruger Neroburner, men sidste jeg prøvede sagde den: simulation failed at 8 x speed.

Kan det være fordi at jeg mangler nogle mb ram?

Er der iøvrigt nogen der har nogen gode råd til indstillinger på Nero?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juni 2001 - 15:07 #1
det kan afhænge af hvordan du har monteret den - samme kabel som HD eller samme kabel som cd
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juni 2001 - 15:07 #2
prøv at sætte hastigheden ned
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2001 - 15:08 #3
Det er klart at du ikke kan brænde med 8gange på en 233MHz maskine med sølle 32 MB ram. Stop MINDST 64 MB mere i den, og sats så på at du kan brænde ved 4 gange.
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2001 - 15:11 #4
Kender en der har en 433MHz maskine med 64MB ram. Han har også problemer med at brænde ved 8 gange...
Avatar billede sofficer Nybegynder
05. juni 2001 - 15:13 #5
er helt enig med dar
Avatar billede hotpop Novice
05. juni 2001 - 21:00 #6
Tror der er en lille fejl på den cdrom du vil kopiere, for det skulle kunne lade sig gøre.
Avatar billede dar Nybegynder
05. juni 2001 - 21:04 #7
trancer>> Hvilket OS kører du med?
Avatar billede trancer Nybegynder
06. juni 2001 - 20:15 #8
Hotpop, hvad betyder OS? Hvis det er operating system så er det windows 98
Avatar billede hotpop Novice
06. juni 2001 - 21:37 #9
OS er ganske rigtigt Operating System
Avatar billede dar Nybegynder
07. juni 2001 - 18:13 #10
Et forsøg kan jo gå ud på at jage yderligere 64 eller 128 MB ram i den og når der så skal brændes sørges der for at SAMTLIGE unødvendige programmer (lort der ligger i tray\'en er roden til alt ondt :) er lukket ned. Så kan det da godt være at man kan brænde med 8x.