Avatar billede fatter_keine Nybegynder
25. juli 2007 - 10:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Concorde C5 v2.1 - Eksporter kommasepareret lagerkartotek

Hejsa,

Jeg er ved at overføre kunder og produkter fra C5 til et andet system.

Hvordan eksporterer jeg en kommasepareret liste over produkterne?

Evt. hvor jeg kan vælge hvilke felter jeg er interesseret i! (I dette tilfælde er det faktisk kun notefeltet "Alt+N")
Avatar billede mariaf Juniormester
25. juli 2007 - 16:35 #1
Dette gøres under Generelt/Periodisk - datamanipulation. Notatkartoteket får du ud vha direkte opslag på fileId og RecId
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
13. august 2007 - 16:49 #2
Kan du forklare "Notatkartoteket får du ud vha direkte opslag på fileId og RecId" lidt nærmere?
Avatar billede mariaf Juniormester
13. august 2007 - 22:00 #3
FileId er kartoteksnummer, RecId er postens nr. Disse to oplysninger ligger på Notatkartoteket i felterne RefRecid og RefFileId. Dermed kan du slå dem op direkte.
Avatar billede fatter_keine Nybegynder
24. maj 2008 - 13:43 #4
Beklager den MEGET sene tilbagemelding... Jeg har simpelthen været igang med alt for mange projekter på én gang.
Anyway, så driller dette mig stadig.
Hvis jeg åbner "Generelt/Periodisk - datamanipulation", markerer alle felter, og eksporterer, så kan jeg ikke finde notefeltet nogetsteds i outputfilen. (Ved søgning efter del af en streg, man ved der forekommer.)
Det samme sker under: Lager/Tilpasning - Vedligehold - Export - Lagerkartotek.
Nogen gode forslag?
Avatar billede mariaf Juniormester
25. maj 2008 - 22:38 #5
Du skal gemme kørslerne, og så rette dem til, så de tager notatfeltet med ud. Til dette bruger du et direkte opslag pr. post vha recid, da postens recid står i notatets RefRecId.