Avatar billede qanza Nybegynder
24. juli 2007 - 17:03 Der er 5 kommentarer

Hjælp Kan bare ikke huske hvad det spil hedder (gammelt spil)

Hej.

Havde et spil til min første pc'er som bare var über nice. Vil super gerne have det igen men kan bare ikke huske hvad det hedder.

Spillet går ud på at man er på en svævende ø ude i fremtiden. Så skal man bygge broer ud til sådan nogle kilder som også svæver hvor man så samler diamanter ind. Modstanderen er så på en anden svævende ø hvor man så skal bygge broer over og skyde ham i stykker med forskellige maskiner som man kan bygge på broerne. Maskinerne kun kan skyde en hvis radius. Lidt ala warcraft tower defence

Der er sådan en slags 4 temaer mener det er vand, storm, jord og ild.

Mener at det hedder noget ala Thunderstrom. Kunne være så fedt hvis der er nogle som kan huske det spil. Det er så fedt! Men spillet er som sagt rimlig gammel en 7-8 år vil jeg tro.

Håber der er nogle som kan hjælpe.
Avatar billede strych9 Praktikant
24. juli 2007 - 18:57 #1
Voodoo Nightmare?
Avatar billede strych9 Praktikant
24. juli 2007 - 19:02 #2
Prøv at se her: http://www.exotica.org.uk/gallery/games/v.html
Jeg synes ikke lige der er noget der passer med thunder, med mindre du altså mener Thunderstrike.
Avatar billede qanza Nybegynder
24. juli 2007 - 19:39 #3
Ey. Nice side. Nej det er sgu ikke den:( Spillet er ikke helt så gammel. Spilled det på min første pc med windows 98. Ej det irretere mig at jeg ikke kan huske navnet. Kan huske spille lige så tydligt.
Avatar billede mclemens Nybegynder
07. juni 2008 - 23:25 #4
Tone rebellion ? (Aldrig prøvet det så ved ikke om
kampsekvensen / bygge broer delen matcher ...)
Avatar billede qanza Nybegynder
08. juni 2008 - 23:28 #5
Nej det er sgu ikke den ellers godt forsøg:P spillet er noget ældre havde det på min første computer. Dengang en computer med 400mhz kostede 13.000kr:P