Avatar billede netbugz Nybegynder
23. juli 2007 - 19:53 Der er 4 kommentarer

Computeren starter, men går ud lidt efter.

Ja som titlen siger: "Computeren starter, men går ud lidt efter".

Men det hele startede med at jeg skulle have en blok ram ud af pc´eren. Jeg fik dem ud og startede den med kun 1 blok ram, som den normalt kør med. Den startede op og gik ud også kunne den ikke tændes igen. Jeg troede at det var strømforsyningen der var gået så den skiftede jeg ud, den startede men igen gik den ud. Hmm tænkte jeg så prøvede jeg at skifte batteriet på bundkortet men selvsamme skete igen. Så kom jeg til at ligge mærke til at armen til blæseren som sidder oven på processoren var knækket så den holdes jo ikke optimalt nede på processoren! Kan dette måske være svaret på mit spørgsmål? At blæseren ovenpå processoren skal skiftes?

Tak på forhånd.
Avatar billede xcb Nybegynder
23. juli 2007 - 20:07 #1
Hvis processoren bliver varm slukker computeren selv, så ja det kunne godt være den skulle skiftes.

Jeg ville i hvert fald skifte den ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
24. juli 2007 - 02:23 #2
Hvis der er den mindste fejl med ventilatoren til PCUén bør den absolut skiftes.
Om det lige her og nu er årsagen til dit problem kan ikke siges, da du jo lige
havde skiftet en ramblok ud. Men sørg nu får, at ventilatoren bliver skiftet, og
så kan du jo se om det var det.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. juli 2007 - 02:24 #3
får=for.
Avatar billede netbugz Nybegynder
01. august 2007 - 19:58 #4
Nu er der ingen ventilations fejl på processoren, det hele sidder fint og er skiftet og nyt kølerpasta er kommet på. Men computeren laver stadig det samme tricks, starter op, dog uden at skærmen viser noget, og lige et halvt minut efter går computeren ud?