Avatar billede okiu Nybegynder
23. juli 2007 - 19:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm under startop

Hej eksperter :P
Min windows gider ikke starte login skærmen.
Altså det er sådan at den klarer det fint med at boot (tænker på den  blå ting der kører mod højre.)
Derefter går den bare i sort. Har testet med 2 skærme for at se om Hz var for høje (både fladskærm og gammel dags CRT skærm.)
Det skete efter at jeg satte mit eSata backet i fra SHG. Dagen inden havde jeg spillet helt fint... Nu virker det ikke... har søgt lidt på google efter det, men har ikke fundet så meget...
OBS kører RAID 0 .
Avatar billede okiu Nybegynder
23. juli 2007 - 19:49 #1
Hvis der er nogle der gerne vil se en video af det der sker, så ligger den her:
http://www.youtube.com/watch?v=PMiPCkWNDfY
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juli 2007 - 17:24 #2
Har du forsøgt at starte op i "fejlsikret tilstand", eller "sidst kendte fungende..."?
Avatar billede okiu Nybegynder
25. juli 2007 - 15:56 #3
Bare glem det... Tog en "repair" af windows... så virkede det igen :)