Avatar billede bigtime Nybegynder
23. juli 2007 - 18:59 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

server og program :D

Jeg har 2 spørgsmål hvordan kan jeg se hvilken system min server køre med ?
Og så ville jeg høre er det ikke putty ellers sådan noget det hedder det program jeg kan styre min server fra :D nogen der kender en adresse hvor jeg kan hente det
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juli 2007 - 19:17 #1
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
24. juli 2007 - 10:28 #2
Hej med dig!
Programmet putty hentes fra følgende side
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html

Du kan info ved at skrive "ps" i din putty, evt så fortæller "top" dig også en del
Avatar billede arne_v Ekspert
22. september 2007 - 21:43 #3
Tid at få afsluttet ?

Og et svar fra mig.
Avatar billede morpheus Nybegynder
02. november 2007 - 23:29 #4
For at se noget ala:
mail1# uname -a
FreeBSD mail1.xxx.dk 6.2-RELEASE FreeBSD 6.2-RELEASE #0: Fri Jan 12 10:40:27 UTC 2007    root@dessler.cse.buffalo.edu:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC  i386

Kan du på et hvilket som helst *NIX-baseret system skrive:
uname -a