Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2007 - 17:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af Nokia 6280

Hejsa allesammen.

Sidder vedmine forældres genbo, og har ordnet nogen ting på hans mobil.

Og vil så gerne se om der er opdateringer til hans model.

På nokia.dk kan jeg ikke lige finde det :-/ i nokia pc suite vil den gøre det på engelsk, men det skal være dansk .. nogen der kan hjælpe?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. juli 2007 - 19:04 #1
Har selv en 6280'er og umiddelbart er der da ikke nogle opdateringer til den (tjekkede i går). Har i øvrigt aldrig fundet opdateringer til den på Nokias site.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2007 - 19:08 #2
Okay, det er bare i orden så :) skal du ha points?
Avatar billede xcb Nybegynder
23. juli 2007 - 19:52 #3
Opdateringer til Nokia 6280 findes.. Men du skal havde Nokia PC Suite indstalleret plus Nokia Updater. og det findes på Dansk, det er simkortet i mobilen som bestemme hvilket sprog ;) Men den finder selv ud af den skal hente noget med dansk ned til den.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. juli 2007 - 20:29 #4
-> xcb - hvor finder du de opdateringer? For jeg kan se, at listen (på Nokias hjemmeside) springer fra 6270 til 6288 og jeg kan derfor ikke finde opdateringer til 6280'eren.
Avatar billede xcb Nybegynder
23. juli 2007 - 20:35 #5
Nu skal jeg fortælle dig en lille forretningshemmelighed Nokia har, det er faktisk lidt sjovt, men Nokia 6280 og Nokia 6288 er to telefoner der er total identiske bortset fra coveret. Det er det eneste der er til forskel. Hvis du sætter den mobil til og beder den om at opdatere vil der komme et billede frem af en 6288. Men begge er en RM-78 mener jeg det er. Men de er altså ens ;)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. juli 2007 - 21:37 #6
-> xcb. Sådan nogle hundehandlere *g* Tak for opklaringen.
Avatar billede xcb Nybegynder
23. juli 2007 - 21:52 #7
Det var så ment så lidt :)
Avatar billede word-hajen Nybegynder
30. juli 2007 - 22:40 #8
Jeg har været i kontakt med Nokia for at høre, om jeg kunne opdatere min 6280'er ved at bruge 6288'er-opdateringen. Det kan jeg ikke (siger de) - men skal omkring et værksted for at få den opdateret.
Avatar billede xcb Nybegynder
30. juli 2007 - 23:08 #9
Ja okay. Men jeg har gjort det med min egen den gang jeg havde den (: det gik den ikke i stykker af i hvert fald. Men det dit valg jo ;)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2007 - 12:02 #10
lukker, mobilen gik i stykker under langelands festival, så det er ikke så relevant mer' :) ellers tak for hjælpen