Avatar billede jakester Nybegynder
05. juni 2001 - 13:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TDC ATM - WINGATE4.3 - COUNTER STRIKE

Hej guyz, major problem!

Jeg har sat et netværk op således: En maskine med win98se et ATM kort(netexpress ting fra TDC) og et netkort der er forbundet til en switch, hvor de resterende maskiner også er hooket op. På maskinen med ATM kortet er der installeret Wingate4.3 og den dertilhørende klient er installeret på de andre maskiner. Det spiller fint, alle maskiner kan komme på internettet, men så er det at helvede bryder løs. Når vi prøver at spille Counter Strike er det kun én maskine der kan komme på en server, de resterende fejler deres WON Authentication. Alle installerede CS er købt!(hva´ ellers, man må jo supporte et godt produkt). Så mit gæt er at jeg ikke har sat Wingate4.3 rigtig op. Prøvede bl.a. at kørere uden firewall etc. men uden held.

Her er et dump fra en af maskinerne der prøvede at komme på, efter at en anden var kommet på.

consol dump:
------------------------------------------------------
connect 194.239.134.26:27400 WARNING: UDP_OpenSocket: port: 27015 bind: WSAEADDRINUSE WARNING: UDP_OpenSocket: port: 27005 bind: WSAEADDRINUSE NET Ports: server 27015, client 27005 WARNING: IPX_Socket: port: 27015 bind: WSAENOBUFS WARNING: IPX_Socket: port: 27005 bind: WSAENOBUFS WARNING: IPX_Socket: port: -1 bind: WSAENOBUFS Could not get TCP/IP address, TCP/IP disabled Reason: WSAENOTSOCK Could not get IPX socket name, IPX disabled Reason: WSAENOTSOCK Connecting to 194.239.134.26:27400... The server requires that you be validated through WON.net. Could not obtain WON authentication.
------------------------------------------------------

Anyone?

mvh. Jakester
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. juni 2001 - 13:53 #1
Hvorfor Wingate ?
Avatar billede jakester Nybegynder
05. juni 2001 - 17:15 #2
Hvorfor Ikke? Har du noget bedre? Then speak my man! :)
Avatar billede bullfraged Nybegynder
09. juni 2001 - 17:05 #3
Hvis du kører Win 98 SE på computeren med ATM kortet, skal du da tage at bruge \"deling af internetforbindelse\"
Avatar billede jakester Nybegynder
09. juni 2001 - 18:20 #4
OK, det vil jeg prøve, undrer mig dog stadig at det ikke fungere med wingate!
Poster om det lykkedes senere på ugen!
Håndtegn!
Avatar billede bullfraged Nybegynder
18. juni 2001 - 10:11 #5
Har du fået det op og køre?
Avatar billede jakester Nybegynder
18. juni 2001 - 12:25 #6
Næ desværre, har ikke haft tid...
Avatar billede jakester Nybegynder
24. juni 2001 - 19:37 #7
Det lader til at det kan lade sig gøre med et stykke software der hedder ALL ABOARD.
http://www.internetshare.com/