Avatar billede martch17 Nybegynder
23. juli 2007 - 14:59 Der er 5 kommentarer

Tilpasning af FAQ-løsning.

Hej
Vi forhandler en FAQ-løsning på siden www.instant-reply.dk/faq

Flere, som får løsningen hostet hos os, er begyndt at spørge, om vi kan indlægge banners og logos ind på FAQ.

Hvordan lægger man disse ekstra panels ind på FAQ-løsningen. og eventuelle links til, hvordan man gør det.

Tak for hjælpen.

Martin Kragh
InstantReply - mindsker den virtuelle afstand mellem dig og kunden.
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. juli 2007 - 15:43 #1
Det kommer vel meget an på hvordan jeres FAQ er bygget op.
Hvis den er bygget op i en template, så kunne man rette direkte i den.
Hvis det er en masse php filer som includes, f.eks. header, bottom osv... så kunne man rette i header.
Avatar billede martch17 Nybegynder
23. juli 2007 - 16:10 #2
Hej den er bygget op i en template og indeholder header og footer.php etc.
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. juli 2007 - 16:36 #3
Kunne man ikke smide et logo eller banner ind i header så?
Eller er i ude efter noget andet?
Avatar billede martch17 Nybegynder
23. juli 2007 - 18:31 #4
Ja vi vil gerne kunne styre og lægge forskellige bannere ind afhængig af kategorierne. Eksempelvis er der en som sælger grus, sten og sand. Når man er inde i kategori, hvor man får gode råd omkring sand, så ville det være belejligt, hvis der var en bannerkampagne for gode tilbud på sand.
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. juli 2007 - 18:52 #5
Det begynder at lugte af en tråd som skal flyttes til: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/