Avatar billede esbersen Nybegynder
22. juli 2007 - 20:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværksproblemer i Windows 95

Hej.

Jeg har installeret et netkort i en win95-maskine, men under installationen lavede den en fejl, hvor den manglede nogle filer. Hver gang jeg starter den op nu, får jeg fejlmeddelser om at den mangler følgende filer:

vnetsup.vxd
vredir.vxd
dfs.vxd
og også msnp32.dll

De eneste "løsninger" på mit problem som jeg kan finde på nettet, fortæller hvad man skal gøre når man er ved at FJERNE sit netkort. Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg på den mest 'konstruktive' måde, får fjernet fejlmeddelserne?

(Jeg har ikke haft mulighed for at tjekke om netkortet virker, men vil gerne have en løsning der i hvert fald ikke gør situationen værre; hvis I forstår mig) :)
Avatar billede oskar Nybegynder
22. juli 2007 - 21:56 #1
Har du prøvet at geninstallere kortet?
Alternativt, kig i registreringsdatabasen hvor filerne skal ligge på harddiske og få så fat i filerne fra installationsdisken/windows diskene eller hvor du nu kan skaffe dem fra.
Avatar billede esbersen Nybegynder
13. juli 2010 - 15:22 #2
Ikke ordnet. Lukker spørgsmålet