Avatar billede reetaz Nybegynder
22. juli 2007 - 14:54 Der er 4 kommentarer

Skifte baggrund på Billed

Hej
Jeg har taget en masse billeder af mine medarbejdere. Disse billeder har jeg nu beskåret og gemt som jpeg så det kun er selve personen man kan se. Og mangler bare at sætte dem alle ind på en fælles baggrund. Jeg arbejder med værktøjet paintshop pro 7. men kan ikke rigtig finde en nem måde at gøre dette da min baggrund og billedet af medarbejderen er to vidt forskellige størrelser. og hvis jeg prøver at formindske medarbejderen så bliver det akavet (den formindsker ikke lige meget i højde som i bredde osv)

ville derfor hører om der var nogen der evt kendte et program der kunne give ens billeder en ny baggrund ?? eller en nem måde man kan løse det på med paintshop pro 7
Avatar billede j3ppah Novice
30. juli 2007 - 11:37 #1
hvor mange medarbejdere er der tale om?...
vil mene du nemt kan bruge photoshop til det... men sådan et licens er jo ikke helt billigt for at lave en enkel ting :P... send dem til en der har photoshop og få ham/hende til at gøre det...
Avatar billede j3ppah Novice
30. juli 2007 - 11:38 #2
hehe du kunne også have sparet alt tid med at beskære hvis du havde brugt photoshop og taget billederne med blå rød eller grøn baggrund ;)
Avatar billede euhp Nybegynder
27. august 2007 - 02:54 #3
Hej reetaz

Vi gør det gerne for jer - eller tager nye billeder.

Kontakt mig på peter@pehrson.dk (privat mail) med info om hvor mange billeder osv., så sender jeg et tilbud tilbage.

Mvh
Peter Pehrson
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 22:46 #4
Jeg vil også gerne give et tilbud på at løse opgaven. Jeg tager også gerne nogle nye billeder, hvis du får brug for det.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
http://www.ComputerLab.dk