Avatar billede martch17 Nybegynder
22. juli 2007 - 02:16 Der er 4 kommentarer

Hvad synes I om siden e-callcenterforum.com?

Jeg har oprettet <a href="http://www.e-callcenterforum.com">e-callcenterforum.com</a> for at kunne skrive artikler om online kundekontakt og relevante teknologier såsom corporate blogging, email management systemer, live support via chat og FAQ-løsninger.

Hvad synes I om farvevalget og funktionerne og hvad med load-tiderne? Går det hurtigt nok?
Avatar billede cronick Nybegynder
22. juli 2007 - 02:26 #1
At menuen skifter fra klar lyseblå til helt sort, ved hover, er lige en tak for "overgangsvækkende". Du kunne måske vælge en lidt lysere farve, som også går mere i et med den originale farve..
Avatar billede martch17 Nybegynder
22. juli 2007 - 10:42 #2
Hej Cronic.
Farven er ændret, så den ikke virker så kraftig. Hvordan med load-tiderne. Skal det være muligt med at oprette sin egen blog? Eller opfordrer temaet ikke rigtig til det.
Avatar billede cronick Nybegynder
22. juli 2007 - 15:03 #3
Load-tiderne virker fint for mig. Om der skal være en blog på siden, er jo op til dig. Umiddelbart skriver du bare, at siden skal indeholde artikler om online kundekontakt og relevante teknologier, hvorhvilket ens egen personlige blog ville virke lidt underligt.. :)
Avatar billede tolderberg Nybegynder
28. juli 2007 - 18:48 #4
Hej,

Jeg synes siden virker fint og harmonisk. Du har valgt en god sund blå. Men hvad med at udvidde med en sund grøn. Måske til rammer, eller hover effekter. Bare et synspunkt.
Jeg kan ikke lide din placering af "Ads by Google" top venstre. Det er lidt for meget af det gode. Her bør du efter min mening fokusere og lade det være din submenu, der træder frem.
Ellers en god side der understøttes af såvel IE7 som FF2.

/TB