Avatar billede qanza Nybegynder
20. juli 2007 - 11:41 Der er 3 kommentarer

HP Pavilion dv6372ea hyler!!

Hej

Har for 16 dage siden købt sådan en bærbar. Havde fast strømforsyning i den i de 16 dage og alt virkede som det skulle. Men skulle så lige bruge den et sted hvor der ikke lige var en fast strømforsyning. Og finder så ud at at 2 min efter at strømforsyningen er taget ud så begynder den at hyle:( Sådan en rigtig irreterende hylen ligesom hvis man får et hårdt slag på øret og så man bare kan høre sådan en hyle lyd. Den hyler ikke særlig højt men sådan en lyd behøver heller ikke at være ret høj før det bliver et irritationsmonent.
Det er umulig at sidder og skrive en opgave uden strømforsyning i med sådan en hylen i hovedet.

Men var så inde med den og fik den med uden problemer byttet til en ny. Men naturligvis så gør den totalt det samme X(

Er det bare mig som er uheldig eller har HP virkelig udgivet sådan noget lort??
Er der andre som har haft sådanne problemer?

Skal ind med den igen her senere i dag. Men kunne forstille mig at de bare sende den ind. Og i værstefald så sender HP den tilbage og siger at den ikke fejler noget.

Hvad kan jeg så lige gøre? Der er gået 2 dager over de 14 dages fuld reklamationsret:(
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2007 - 11:54 #1
"Der er gået 2 dager over de 14 dages fuld reklamationsret:("
Du har 2 års reklamationsret, og ½ års garanti, så tag det roligt :)

Den er byttet en gang, og den nye gør det samme, så vil mene du er berettiget til at lade handlen gå retur.
Avatar billede qanza Nybegynder
20. juli 2007 - 12:13 #2
ja må se hvad de siger.. Er bare bange for at de siger at der ikke er noget galt med den:( så kunne jeg godt forstille mig at der bliver nogle problemer med at få pengende tilbage...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2007 - 16:26 #3
De kan ikke sige der er ikke er noget galt med den, når de allerede en gang har byttet den for samme fejl :)