Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 20:22 Der er 13 kommentarer

Evt køb af fladskærms tv

Hey jeg står og skal købe et tv og jeg ville hører hvad i synes om det her?

http://www.viewpiashop.dk/images/32%20Black%20Edition%20LC-32IEB2.pdf

Takker for evt svar.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2007 - 21:21 #1
Jeg ville ikke: DVB-T Nej
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 21:53 #2
DVB-T Nej? hvad er DBV og hvorfor mener du at det er dårligt :) Tak for dit svar btw
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 21:58 #3
Det er da godt at have i? Til fremtidens tv signaler? :P
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 21:59 #4
ARgh undskyld.. der er ikke DVB i.. undskyld.. okay.. men til en pris på 5000 er det vel okay?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2007 - 22:00 #5
Det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge det til. Er det kun til at se DVD-er med, er det ligemeget. Men skal du se Bamse og Kylling på DR1, synes jeg måske det er en kende bøvet at skulle ud og købe en ekstern box om et par år. Og så alligevel - det kan være det virker alligevel på kabel og satellit.
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 22:08 #6
Måske ville det være træls at købe en ekstern box men så igen... Jeg leder efter et tv til en omkring 5000 kroner lige som det her. Jeg ved ikke hvor meget jeg skal forvente? Det er klart at jeg ønsker et godt tv! Hvis du siger at det eneste minus ved dette tv er manglende DVB-T jamen så tager jeg det med :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2007 - 22:16 #7
Jeg har ikke sagt noget om de andre ting.
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 22:18 #8
Hvordan ser det ellers ud fra din synsvinkel så?.. Du må meget gerne fortælle mig alt hvad der er skidt omkring dette tv hehe
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2007 - 22:20 #9
Tag det nu heeeelt roligt: det eneste jeg har sagt er, at jeg ikke ville købe et fjernsyn uden DVB-T. OK?
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 22:24 #10
Nej nej jeg er skam helt rolig:) Jeg takker for dit svar.. Undskyld hvis du forstod det somom at jeg var "Sur" på dig fordi du sagde det der med DVB. Det eneste jeg tænkte på var bare om der var andre "dårlige" ting omkring dette tv som gjorde at jeg ikke skulle købe det?

Og nej nej det skal forstås sådan at jeg sætter pris på alt hvad du siger her... Jeg vil meget gerne hvis du kunne fortælle mig andre evt "fejl".. mange tak for din tid ind til vidre
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2007 - 22:38 #11
Nå, men jeg kan ét guldkorn mere: man SKAL se det i funktion. Så har jeg vist også fået dumpet alle de hjerneceller, der ved noget om fladskærms-tv. ;)
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 22:42 #12
Hmm... Jeg har jo som sagt 14 dages retur ret? Grunden til at jeg er så interesseret i dette tv er pga at prisen er som den er. Og at jeg ikke har kunne finde nogle lige så billigt. Spørgsmålet er så om jeg skulle risikerer at skulle sende det tilbage? :) Det må vel blive op til mig selv - tror ikke du har et guldkorn der? hehe
Avatar billede thegenuine Praktikant
20. juli 2007 - 00:06 #13
Jeg står selv og skal have en fladskærm ny fladskærm, og jeg har fundet frem til, at det skal være nedenstående, der anbefales til at være det bedste 32" til pengene pt.
http://easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4162&menu=Multi&menuid=249&catid=250
Dette fås også uden DVB-T, hvilket ikke er nødvendigt, hvis du har kabel-tv eller lign.
http://easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4362&menu=Multi&menuid=249&catid=250

Her kan du læse meget mere om fladskærme.
http://www.flatpanels.dk