Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 16:56 Der er 2 kommentarer

Forbindelse til nettet men så alligevel ikke?

Hey jeg sidder her med lidt af et problem. Jeg er lige kommet hjem fra ferie da jeg tænder computeren og den popper på msn osv.. Men så da jeg prøver at oprette forbindelse til internettet "google.dk".. så siger den at siden kan ikke vises. Jeg kan dog godt trykke på mit faneblad "youtube.com" og så kommer derind men jeg kan ikke se videoerne derinde :S. Ellers er der ingen siden der opretter forbindelse til :S..
Jeg har prøvet at sætte mit lan stik i bærbaren og det virker fint her sidder jeg og beder jeg om hjælp det kan den sagtens på bærbar men stationæren den fucker helt.
Jeg har prøvet

"Reparer forbindelse"
"Sluk modem, tænd"
"Genstartet 5-6 gange"

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig.. Jeg er nemlig ret afhænig af internettet hehe..
Avatar billede xnk Nybegynder
19. juli 2007 - 17:15 #1
Argh.. Giver jer sq alle mine point hvis jeg bare vidste hvordan man gjorde! .. :D Det her skal sq løses please :(
19. juli 2007 - 19:08 #2
... fortsætter vist her -> http://www.eksperten.dk/spm/788178