Avatar billede spalten Nybegynder
19. juli 2007 - 08:38 Der er 1 kommentar

Flytte fra et webhotel til et andet

Goddag Eksperter

Jeg vil gerne vide om man kan flytte en webside fra en server til en anden uden den store viden omkring databaser.

Den webside jeg har indeholder en MYSQL database og da jeg gerne vil flytte den over til et andet webhotel, vil jeg høre om der evt. er et program, der kan gøre dette.

Jeg ved godt at når man flytter ens domain så flytter man server men jeg er i tvivl om - om selve filerne flytter med, så ens webside ser ud som den gjorde på den anden server UDEN at man selv skal opsætte diverse databaser.

Håber der er en der kan hjælpe mig.
Avatar billede webexp Nybegynder
19. juli 2007 - 09:07 #1
du laver en fuldbackup af siden ( alle filer ) og så laver du en backup af din mysql database i en sql fil via phmyadmin