Avatar billede ladyhawk Nybegynder
18. juli 2007 - 17:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan det virkelig passe??

.....at edt ikke er muligt at overføre mp3 filer fra sin computer til sin iPod uden om iTunes?

Der hvor jeg har været, skal der både registreres, købes og oprettes konto for at få lov at bruge iPod i det hele taget....Er det noget jeg har misforstået....skal kun bruge den som almindelig mp3 afspiller, hvor jeg kan "trække" mine mp3 filer over fra stifinder.

//LadyHawk
Avatar billede leif Seniormester
18. juli 2007 - 20:10 #1
iTunes er Gratis og skal ikke købes, men bare hentes !

Hvis du bruger Windows, så skal du en tur i iTunes sætte den til at være USB disk før den optræder i Denne Computer
Avatar billede leif Seniormester
18. juli 2007 - 20:11 #2
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
18. juli 2007 - 21:50 #3
hvis du bruger winamp skulle det ikke være noget problem, support for ipod er indbygget ;)

du finder den under portables i medie library
Avatar billede tausen Nybegynder
21. juli 2007 - 00:33 #4
Bare rolig.
Som de andre siger, er det ikke nødvendigt at købe osv. for at slippe fri fra iTunes greb.
Du kan prøve med Winamp (http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp535_full_emusic-7plus.exe) som er et gratis og yderst effektivt program - hvis du ikke allerede kender det.
Jeg vil også mene at du kan forbinde den til computeren som en standard USB enhed, og overføre filerne direkte i Windows, fra denne computer?
Er ikke 100% sikker på den sidste, men andet ville da være underligt.

-Tausen.
Avatar billede ladyhawk Nybegynder
03. oktober 2007 - 08:06 #5
Lukker - Ellers Tak for hjælpen :)