Avatar billede coolcom Nybegynder
18. juli 2007 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra billed til animation

Hey..

Jeg har følgende billed:

http://lildholdt.dk/IMG_1139.JPG

Her vil jeg så gerne have lavet sådan at vinduerne åbnes med en flash animation når musen kommer hen over, samt at postkassen kan åbnes..

Er dette muligt, hvis ja vil jeg blive meget glad hvis en gad at lave det for mig:D
Avatar billede bennybangkarl Nybegynder
19. juli 2007 - 19:58 #1
Hey - du er næsten nødt til at tage et billede (fra samme sted vel og mærke) hvor du har alle vinduer lukket, og et, hvor du har alle åbnet.
Så kan man jo klippe-klistre laver lidt hover-halløj, så man springer lidt frem og tilbage (eller laver om på alpha for den sags skyld) når man kommer hen over hvert enkelt vindue. Tilsvarende for postkassen.
Avatar billede coolcom Nybegynder
19. juli 2007 - 22:04 #2
Ja det har jeg også tænkt på, men jeg ville helst lave det i flash så der kom en animation på:D
Avatar billede alexander_j Nybegynder
29. juli 2007 - 16:18 #3
Så skal der bare lidt flere billeder til ;-) ca. 12 pr sekund
Avatar billede coolcom Nybegynder
16. august 2007 - 12:48 #4
.