Avatar billede allison Nybegynder
18. juli 2007 - 09:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Netværk - PC+PC+PS3

Hejsa.

Lige et hurtigt spørgsmål, kan ikke lige finde et svar.

Jeg har en PC...wow hva´;-) sønnen har en og jeg har så også en PS3 jeg gerne vil have på nettet. Jeg har et bredbånds modem fra tdc og skal så have en router eller switch ikke?
Den skal bare sørge for alle 3 kan være på nettet på sammen tid, i stedet for nu skal jeg bære ps3´eren ned til kontoret for at spille online, rimelig træls.
Det skal ikke være trådløst, det har jeg prøvet med en bærbar pc engang, og tror nu heller ikke ps3´eren vil være med til det.
Kan denne router bruges: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=193765
Avatar billede kenp Novice
18. juli 2007 - 11:26 #1
Ja den vil kunne bruges.
Avatar billede phreaking Nybegynder
18. juli 2007 - 11:59 #2
Ja den vil sagtens kunne bruges,
Dog vil jeg anbefale et mærke så som: 3com, NetGear, Cisco, HP, Linksys..

Da det er en bedre kvalitet og har været på markedet i mange år.
Avatar billede allison Nybegynder
18. juli 2007 - 12:36 #3
Kan man evt. få en der har det der RJ45 stik, fordi har sådan set bestilt kabel som har sådan et stik i begge ender...
Meget gerne link, og ikke alt for dyr...
Avatar billede phreaking Nybegynder
18. juli 2007 - 12:58 #4
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=14158

Denne måske så,
Men er uforstående overfor dit spg. med RJ45.. det er jo ethernet standard, så alle routere skulle gerne have RJ45 indgang..
Avatar billede allison Nybegynder
18. juli 2007 - 13:26 #5
phreaking> jeg har netop bestilt nogle kabler: http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=510292198 som har RJ45 stik i begge ender. Eftersom at ps3´eren ikke har et alm. ethernet stik, altså sådan et netværkskort-stik-agtig-ting ;-) altså det lille.
Men har kun plads til RJ45.
Er du med nu? eller er jeg helt galt på den?
Avatar billede allison Nybegynder
18. juli 2007 - 13:28 #6
det du linker til er billigst ved pixmania, der handler jeg godt nok ikke, har kun hørt dårligt omkring dem. Men ja det har de RJ45 stik jeg skal bruge
Avatar billede allison Nybegynder
18. juli 2007 - 13:33 #7
hmm, tror jeg er ved at have styr på det, nu er spørgsmålet bare om jeg ikke skal afbestille de kabler jeg har købt andensteds og så bestille dem ved ethershop som har den router som phreaking linker til..
Det må vel være sådan et her: http://www.ethershop.dk/detail.asp?info=64&cat=Net-Kabler
Avatar billede phreaking Nybegynder
18. juli 2007 - 14:10 #8
Yep det er det korrekte kabel du linker til :)
Avatar billede allison Nybegynder
18. juli 2007 - 14:14 #9
10-4, tak for hjælpen jeg har bestilt ved compumail, der har jeg handlet tit før, og de havde de varer hjemme jeg skulle bruge, godt nok ikk 3com eller sådan et, men fornuftigt sagde han.
Avatar billede phreaking Nybegynder
18. juli 2007 - 14:57 #10
Perfekt :)