Avatar billede segato Nybegynder
17. juli 2007 - 15:46 Der er 3 kommentarer

Tilføje querystrings

Jeg har en webcontrol på en aspx side. Den skal opdatere den side den er på, og derudover tilføje eller ændre nogle querystrings som skal bruges af den opdateret side. Nogle ideer?
Avatar billede tomledk Nybegynder
17. juli 2007 - 21:55 #1
Umiddelbart bør du ikke kunne ændre i querystring'en uden at du laver en direkte redirect - og det er sjældent en super løsning. Måske du skulle overveje at kigge muligheden for at gemme værdier i Context, Session eller ViewState - lidt afhængigt af hvad dit behov er.

Du kan prøve at skitsere lidt mere omkring dit aktuelle problem, så vil jeg give min vurdering af hvordan du kan gøre det.
Avatar billede segato Nybegynder
18. juli 2007 - 08:09 #2
Hej Tomledk.

Tak for din feedback. Jeg er ved at lave en WebControl som er et forum. Når man klikker på et topic, skal den navigere videre til en tråd. I og med det er en WebControl skal den lave en postback til server, så kontrollen på ny kan tegne en tråd i stedet. Men problemet er at man skal kunne linke til de forskellige ting i forumet. Så når jeg klikker på et topic, skal kontrollen kalde den side den nu er på, men med nogle nye querystrings. Ved ikke helt om det gav mening?

Mvh.

Thomas
Avatar billede segato Nybegynder
07. april 2011 - 19:36 #3
Sory kom ik videre men smid et svar