Avatar billede ksras Nybegynder
05. juni 2001 - 09:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning fra harddisk

Jeg har en cd-rom med Gads engelsk-dansk som jeg ønsker at kopiere til harddisken, så jeg ikke hele tiden behøver at ha\' denne cd i cd-rom drevet. Jeg har ingen problemer med at kopiere den til harddisken, men efter installationen skal der indsættes en kode og der slutter \"festen\" jeg kan ikke komme videre og det er herfra jeg ønsker hjælp. Jeg kører med windoows Me
Mvh  ksras
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2001 - 10:07 #1
Ja du skal have brudt CDkey, og det må vi ikke rådgive om her på eksperten.
Avatar billede palle_anker Nybegynder
05. juni 2001 - 11:33 #2
der findes også et program hvor man kan lave fake cd-rom drev hvor du på den måde lægger dataen fra dc\'en over på din HD og derefter fortæller din computer at det er en cd og så læser den det som en cd....

men kan ikke huske hvad det hedder =(
Avatar billede ianm Nybegynder
05. juni 2001 - 11:45 #3
Som kharder skriver er det lidt svært at hjælpe dig, men der findes programmer som du kan søge efter på nettet, som køre et afkodnings program, prøv at søge på Google
Avatar billede ksras Nybegynder
11. juni 2001 - 13:31 #4
Tak for  svarene
Mvh. ksras