Avatar billede netro Nybegynder
16. juli 2007 - 09:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Confirm ved delete i gridview

Hvordan får jeg tilføjet en client confirm box til delete-billedet her? Hvis jeg finder CommandField ved RowDataBound-eventen, bliver den confirm gældende for både edit, show, delete og update :((

                            <asp:CommandField ShowEditButton="True" ButtonType="Image" EditImageUrl="~/Images/table_edit.png" ShowDeleteButton="True"
                            DeleteImageUrl="~/Images/table_delete.png" CancelImageUrl="~/Images/cancel.png" UpdateImageUrl="~/Images/tick.png" />
Avatar billede jps6kb Novice
16. juli 2007 - 11:07 #1
Jeg plejer at lave mit eget link i gridview og navngive den Slet.. den linker videre til en side med en konfirmation. Har ikke fundet en smartere måde at gøre det på.
Avatar billede jps6kb Novice
16. juli 2007 - 11:09 #2
http://www.davidthielen.info/programming/2006/04/delete_confirm_.html  Måske dette virker.. jeg har ikke testet det. :)
Avatar billede snepnet Nybegynder
16. juli 2007 - 11:27 #3
Den slags plejer at funge helt fint... Det er en meget normal måde at gøre det.
Mvh
Avatar billede netro Nybegynder
16. juli 2007 - 11:50 #4
Det var egentlig lidt for nemt. En ImageButton med et CommandName. Tak!