Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
16. juli 2007 - 00:49 Der er 8 kommentarer

MD 95800, kan ikke finde trådløst net

Efter jeg formaterede maskinen, kan jeg ikke få den til at finde net, med det indbyggede Intel 2200 BG netkort. Har sat et BenQ AWL 100 kort i, istedet, og der er ingen problemer, men skulle jo gerne bruge det indbyggede 54 mbit kort igen.

Nogen hints? Har prøvet at formatere den 4 gange, og med forskellige drivere, men den vil bare ikke finde noget som helst, og den siger ingen fejl :s
16. juli 2007 - 10:06 #1
... lyder mest som er DRIVER problem ...
Se i [Enhedshåndteringen] om brok mht NETVÆRK ?
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
16. juli 2007 - 21:00 #2
Mit bud er også driver-problem, men der er ingen ting i enhedshåndteringen, og har aldrig været. Derfor det er underligt. Det bliver bare ved med at sige at det ingen ting kan finde :s
16. juli 2007 - 22:11 #3
... check i BIOS om den er disablet/enablet der ?
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
17. juli 2007 - 00:39 #4
Den er skam slået til. Selvom der er ingen forskel, om den er slået til derinde, el. ikke :s Har endda hentet den intel driver/setup, som det virkede for, for en anden herinde, da jeg søgte på 2200BG.
17. juli 2007 - 10:15 #5
HOVSA - kan den slet ikke finde noget som helst som svarer til en trådløst 'ting' ?
Eller kan den bare ikke finde noget WLAN net ?
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
18. juli 2007 - 16:29 #6
Den finder intet, og enheden er installeret korrekt.. Mener den selv i hvert fald.

Det er en Netgear access point, men den vil den bare ikke. Prøvede lige hos mine forældre, hvor computeren skal bruges, og der finder den fint den Linksys access point som er sat op :s Det er altså bare weird.

Det er lige meget om det er Intels eget software, som bruges til at søge med, el. det er  Windows. Den finder bare ikke den netgear. Har aldrig haft problemer med det før, men godt nok heller ikke brugt den bærbar hos mig selv før.
18. juli 2007 - 18:21 #7
... den netgear ... har du (?) sat en form for sikkerhed op på den ?
http://www.bufferzone.dk/IT%20sikkerhed/trådløs%20it%20sikkerhed.htm

Prøv at reset den til DEFAULT ?
Avatar billede sonybodyguard617 Nybegynder
24. juli 2007 - 16:56 #8
Den kører Bridge, så den skal ikke restes. Alle andre computere har ingen problemer, ved ikke lige hvorfor det det her 2200BG ikke kan finde ud af det. En af mine venner med samme netkort, har ingen problemer, så ved ikke lige hvorfor denne synes det er sjovt.