Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
15. juli 2007 - 00:16 Der er 3 kommentarer

philips wan langsomt internet

Hej Eksperter

Jeg har opsat min phillips snb5600 trådløs router og dongel så jeg har trådløst internet.  Min internet forbindelse er 15mbit men når jeg køre over trådløs henter den kun hvad der svare til en 2mbit forbindelse. Jeg har fulgt manualen slavisk for at få det til at virke, men har nu meget langsomt internet..

Mit signal er meget højt ifølge windows xp servicepack 2 og softwaren der fulgte med siger 58/65 % signal styrke. jeg har min forbindelse beskyttet med password.

Dette er første gang jeg har at gøre med trådløst internet så jeg kan muligvist have gjordt noget forkert.

på forhånd tak

Mikkel
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
15. juli 2007 - 01:17 #1
jeg har lige opdateret mine usb porte til usb 2.0 uden noget udslag
Avatar billede osigaard Nybegynder
15. juli 2007 - 22:49 #2
Du må ikke forvente at du kan køre lige så hurtigt trådløst, som når du kører kablet.
Avatar billede hattori-hanzo Nybegynder
16. juli 2007 - 17:22 #3
jeg gik ud og fik pengene tilbage. har ikke kunne finde en forklaring på hvorfor det ikke virkede og philips support line var meget mangelfuld

lukker tråden