Avatar billede jekk Nybegynder
14. juli 2007 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Kan man installere en klientversion af f.eks. AVG ?

jeg kører med AVG på mine klienter...
har netop taget delvis backup af min web-/mail-server...
checkede backup'en med AVG, der fandt flere Trojan Horse BackDoor Generic6 !!!
udfra sti-angivelsen, slettede jeg ditto på serveren men måske ligger der andet snavns!?
har ikke virusprogram installeret på serveren - kan jeg installere AVG på serveren uden problemer ?
evt. bare midlertidigt - d.v.s. når der er renset ud, så afinstallere igen !?
Avatar billede fedora Nybegynder
15. juli 2007 - 20:26 #1
Det vil altid være smartest at have noget antivirus software på en server. Der findes også en Trial af AVAST4 til server. www.avast.com så vidt jeg husker.
Avatar billede jekk Nybegynder
19. juli 2007 - 15:48 #2
tak for forslaget - send et svar...
Avatar billede fedora Nybegynder
03. september 2007 - 20:45 #3
svar