Avatar billede anders_h Novice
13. juli 2007 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASUS My Cinema P7131 Dual

Ved nogen om ovenstående kort virker med Windows Vista inde i mediecentret?

Overvejer at købe det, men vil bare lige være sikker på at jeg kan bruge det sammen med mediecentret først.

Pft.

Mvh. Anders
Avatar billede fuglen1 Novice
14. juli 2007 - 22:54 #1
Jeg ved det virker med winxp cme så mon ikke ikks os det virker med viasta mce
der ihvertfal drivers til vista.

Men du skal være opmærksom på at MCE ikke understøtter dvbsubtitles
Avatar billede anders_h Novice
15. juli 2007 - 13:07 #2
Det lyder godt, tak for hjælpen!

Smid et svar ;-)
Avatar billede fuglen1 Novice
15. juli 2007 - 13:09 #3
her et svar