Avatar billede generix Nybegynder
13. juli 2007 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg lyden fra mit webcam?

Hey folkens :)
Lad os springe ud i det. Jeg er vært på noget netradio - og har mit eget studie til at streame fra. Det er nu ikke deri problemet ligger.. Problemet er, at når jeg vil sætte mit webcam til imens (et ældre logitech, usb), så annulerer den lyden fra min studiemikrofons linein -- knap så fedt at hoste radio med lyden fra et dårligt webcam imens man har en overflødig 10.000 kroners kondensatormikrofon.
Hvordan annulerer jeg lyden fra webcamet, så det kun er selve billedestreamet jeg får?

Tak tak :)

Mikkel Cox
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. juli 2007 - 00:44 #1
En hurtig metode er at deaktivere mikrofonen i enhedshåndtering.
Avatar billede generix Nybegynder
14. juli 2007 - 01:36 #2
aktiverer det per automatik min studiemikrofon istedet?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. juli 2007 - 02:16 #3
Det burde det egentlig, men ellers skal du blot ind i lydopsætningen, og sætte den rigtige mic. som default.
Avatar billede generix Nybegynder
14. juli 2007 - 17:36 #4
Tusind tak, det vil jeg prøve.. Skal nok lige smide dig dine point's hvis det virker :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. juli 2007 - 17:39 #5
Hvis du er i tvivl, spørger du bare.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. juli 2007 - 01:24 #6
Fik du det afprøvet?
Avatar billede generix Nybegynder
21. juli 2007 - 09:24 #7
Har LIGE prøvet det. Tusind tak for svaret du :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. juli 2007 - 23:50 #8
Velbekomme :-)