Avatar billede johnlykk Nybegynder
13. juli 2007 - 20:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opera-kan man købe denne CD i Danmark

Paul Potts har givet dette nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

Jeg har tårer i øjnene hver gang jeg har set det.
Forhistorien er : Dette er den engelske udgave af " Stjerne for en aften ".

En lurvet fyr træder ind og fortæller panelet at han vil synge en strofe fra en opera.Hans fortænder er delvist slået ud-hans selvtillid kan købes et sted for 50 øre.

Tvivlen står manet i deres øjne !

Se nu selv og se om I kan holde tårene tilbage-jeg kunne ikke.

Lilium
Kan man købe hans CD i Danmark ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juli 2007 - 20:25 #1
Hvis du på www.youtube.com søger på navnet Nessum Dorma som er ariens navn så kan su se adskillelige klip både fra første gang han sang, her er særligt dommernes reaktion helt ubetalelig og også fra finalen. Han hedder poul et eller andet og serien hedder EBrittan has got talent" eller noget i den regning

Med audiograpper kan du hente lydsporet ned på din pc som mp3 (er jeg næsten sikker på)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. juli 2007 - 20:46 #2
Han er helt forrygende!

Du kan evt. købe hans cd her:

http://www13.cd-wow.dk/detail_results.php?product_code=2304290

Men sikkert osse mange andre steder inkl. forretninger
Avatar billede thesheriff Nybegynder
13. juli 2007 - 20:51 #3
Altså fra på mandag den 16. juli
Avatar billede johnlykk Nybegynder
14. juli 2007 - 11:13 #4
thesheriff-læg et svar !
Tak
Lilium
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. juli 2007 - 12:39 #5
Velbekomme :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. august 2007 - 09:55 #6
Avatar billede johnlykk Nybegynder
23. august 2007 - 15:30 #7
Håber jug har gjort det rigtigt nu!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. august 2007 - 15:40 #8
Du skal markere mit brugernavn i boksen til venstre (ved mit svar) og trykke accepter
Avatar billede johnlykk Nybegynder
23. august 2007 - 18:44 #9
Nu har jeg prøvet igen. Trykket på dit brugernavn under dit svar og herefter på accepter. Dit navn står i den lille boks til venstre for accepter.
Jeg kan ikke se at der sker noget ?
Gør jeg noget forkert?
Lilium
Avatar billede johnlykk Nybegynder
23. august 2007 - 18:46 #10
Sorry-nu tror jeg at jeg fandt ud af det.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. august 2007 - 18:51 #11
Det gjorde du :)

Og mange tak for point