Avatar billede mrpowerthepriest Nybegynder
04. juni 2001 - 23:43 Der er 9 kommentarer

HELP!!!

findes der ikke et prog. der kan finde ud af hvilket grafik kort man har?
min pc kan nemig ikke finde ud af hvilket grafik kort jeg har:(
Avatar billede webmasterdk Praktikant
04. juni 2001 - 23:45 #1
lytter!
Avatar billede jonaskn Nybegynder
04. juni 2001 - 23:46 #2
SiSoft Sandra kan vist!
Avatar billede kurtj Nybegynder
04. juni 2001 - 23:50 #3
Det står da som regel når maskinen starter op, men det er jo selvfølgelig ikke et program. Desværre tror jeg også de fleste programmer bare kigger efter hvad Windows kalder kortet og skriver det, og så er man jo ligevidt!! ;)

Men program: Hvad med Sisoft Sandra ??
Avatar billede kurtj Nybegynder
04. juni 2001 - 23:51 #4
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. juni 2001 - 00:22 #5
Du KUNNE vel flå låget af PC\'en og se på skærmkortet?

/Rob
Avatar billede hundevennen Nybegynder
05. juni 2001 - 01:01 #6
du kan hente et program er hedder dr. hardware på
www.Dr-hardware.com den gennemgår din mskine og fortæller dig om alt hardware
Avatar billede sofficer Nybegynder
05. juni 2001 - 15:10 #7
du kan få noget der hedder HWinfo det giver meget detaljerede oplysninger om din PChttp://www.tweakfiles.com/diagnostic/hwinfo32.html
Avatar billede cerwin Nybegynder
19. november 2001 - 00:05 #8
SiSoft Sandra er et fremragende program der kan fortælle dig ALT om din computer. Også hvilket skærmkort du har!
Når du har installeret det kan du finde ud af hvad for et skærmkort du har ved at se under \"Video System Information\". Så står der under \"Device\" hvilke grafikkort du har og hvilken skærm.

Du finder Sandra her: http://download.cnet.com/downloads/0,10152,0-10102-110-6313817,00.html?gid=35399&url=http%3A%2F%2Fwww%2Edownloads2%2E3bsoftware%2Ecom%2Fsan811%2Ezip
Avatar billede cerwin Nybegynder
05. december 2001 - 19:16 #9
Hvad så, mrpowerpriest - har du fået svar på dit spørgsmål?
Hvis ikke, så specificér dit spørgsmål!