Avatar billede -anders Nybegynder
13. juli 2007 - 01:10 Der er 1 kommentar

Køre programmer i Dashboard

Hejsa.

Jeg søger en måde at få et normalt program til at køre på Apples Dashboard.
I dette tilfælde er det min IRCklient Colloquy jeg godt vil have til at køre sådan "lidt ude af vejen", så jeg kan kalde den frem når jeg har brug for det.

Jeg har søgt nettet tyndt efter det, men jeg har ikke været i stand til at finde mig noget der kan gøre det her.
Avatar billede egonspock Seniormester
13. juli 2007 - 01:50 #1
Det er ikke noget rigtigt svar, men du kan jo altid trykke æble-h for at gemme colloquy og så enten æble-tabbe den eller klikke på den. (og hvis du har flere programmer åbne, så prøv lige at tryk æble-tab og hold æbletasten nede, brug så enten din scroll-knap eller to-fingerscrollning til at fange det program du gerne vil have fat i ;-) )