Avatar billede henrik_40 Nybegynder
12. juli 2007 - 19:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tekstfelt til knap

Hej
Hvordan får jeg tvunget en fokus over på en knap, når man trykker ENTER efter at have skrevet i et tekstfelt.
Det er nedenstående, som - når jeg trykker ENTER vælge andet fokus, nemlig startsiden.

                      <asp:TextBox runat="server" ID="SearchString" />
                            <asp:ImageButton  runat="server" ImageUrl="~/images/search.gif" ID="Search" OnClick="Search_Click" ToolTip="Søg i links" />
Hvordan ændrer kan jeg trykke ENTER og min id-Search-knap bliver valgt?

/henrik
Avatar billede snepnet Nybegynder
13. juli 2007 - 12:06 #1
Hvis du sætter din knap og tekstboks ind i et Panel, kan du sætte DefaultButton="id'et på din knap" på panelet.
Mvh
Avatar billede henrik_40 Nybegynder
18. juli 2007 - 17:58 #2
Hej Snepnet
Undskyld den min lange responstid. Jeg syltede problemet. Dit råd var lige det jeg manglede. Tak for det.
Læg et svar..
/henrik
Avatar billede henrik_40 Nybegynder
27. juli 2007 - 19:18 #3
Vil du ikke ha' point snepnet?
Avatar billede snepnet Nybegynder
03. august 2007 - 16:21 #4
Du får et svar her :o)
(min responstid er jo heller ikke ligefrem imponerende ;o) - jeg er på ferie).
Mvh